Com influeixen els estímuls sonors a l’hora de triar un producte

psico-ajudaSegons un estudi publicat a la revista Science els sons ens influencien a l’hora de triar un producte o un altre.

Segons l’estudi si se’ns presenta un producte acompanyat d’un estímul sonor ens atraurà la nostra atenció per la qual cosa l’acabarem comprant.

L’estudi el va fer el laboratoria Poldrack de la Universitat de Texas i volia demostrar aquesta nova manera d’influir en el nostre cervell a l’hora de triar. Van agafar a 200 universitaris per saber el tipus de “menjar escombraries” que més els hi agradava. En la següent prova se’ls hi ensenyava una sèrie d’aquests menjars i en alguns al mateix temps que apareixia el producte es podia escoltar un so curt.

Després de la prova els participants havien de triar entre dos menjars. Les dues terceres parts de les vegades els participants escollien menjars associats al so de la prova anterior encara que inicialment haguessin mostrat menys interès pel producte.

Al cap de dos mesos van veure que aquestes preferències encara es mantenien.

 

 

Publicat a general

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Consultes gratuïtes de Logopèdia
Ens podeu fer consultes gratuïtes de Logopèdia infantil o d'adults aquí

Les respostes us les donarà la Carla Contreras, Logopeda del centre Lluveras Psicologia
categories
Canal del Youtube
Consulteu mes videos en el nostre Canal
arxiu